کاراک کاراک .

کاراک

تعمیر گیربکس اتومات | وستینال بهتربن تعمیرگاه گیربکس اتومات

در صورتی که گیربکس اتومات خودرو شما دچار مشکل و خرابی باشد ، شناخت نشانه های خرابی این قطعه خودرو می تواند به شما کمک کند تا پیش از خرابی های بیشتر اقدام به رفع مشکل بنمایید . در این مقاله ضمت معرفی نشانه های خرابی گیربکس اتومات ، یکی از بهترین تعمیرگاه های گیربکس اتومات را به شما معرفی می نماییم . 

 

 

1.صداهای عجیب و غریب هنگام تعویض دنده


این شایع ترین علامت فرسودگی گیربکس اتومات است. با جابجایی دنده ها، صدای کوبیدن زیادی را می شنوید ، که می دانید طبیعی نیست. این همچنین می تواند مشکلی در زمانبندی گیربکس اتومات  شما باشد، لازم است مایع  گیربکس خودرویتان را عوض کنید . 

 

2. جابجایی خشن گیربکس اتومات


زمانی که گیربکس اتوماتیک به دنده جدید تغییر می کند ، سختی را احساس می کنید. بنابراین ، اگر هنگام تعویض دنده گیربکس، لرزش، تکان یا هر حرکت غیرطبیعی دیگری احساس کردید، این نشانه آن است که شما یک مشکل اساسی دارید که باید به آن توجه کنید.

 

3.خودرو در دنده درگیر نمی شود یا پاسخ نمی دهد


وقتی خودروی خود را به حرکت در می‌آورید یا    روی دنده عقب می‌گذارید، بلافاصله پاسخ می‌دهد یا تاخیر دارد؟ گیربکس ماشین وقتی درایو یا دنده عقب میزاری اصلا درگیر نمیشه؟ اینها  هر دو مسائلی هستند که ممکن است نشانه یک مشکل باشند. این مورد می تواند نشان دهنده مشکلی در مایع شما باشد که خواص محافظتی آن تحلیل رفته و غلیظ شده است و یک تبادل مایع خوب می تواند به شما کمک کند.

 

 

مواقع دیگر ممکن است با مشکل سیستم ایسیو  مواجه شوید. گاهی اوقات ریست کردن ایسیو ماشین نیز می تواند مشکل را حل کند. می توانید این کار را خودتان با جدا کردن باتری به مدت 30 دقیقه انجام دهید ،  این کار به ایسیو شما  اجازه تنظیم مجدد را می دهد. اگر این کار کمکی نکرد، وقت آن رسیده است که به یک مکانیک گیربکس اتومات  واجد شرایط اجازه دهید ماشین شما را بررسی کند.

 


4. نشتی مایع گیربکس


اگر به زیر وسیله نقلیه خود نگاه کنید و مایع قرمز رنگی را مشاهده کنید که در حال ریزش است ، به احتمال زیاد دچار نشتی گیربکس شده اید. در حالی که بسیار بعید است که نیاز به تعویض کل گیربکس خود داشته باشید، باید در اسرع وقت آن را تعمیر کنید. در غیر این صورت، آسیب قابل توجهی می تواند ایجاد شود.

 


تعمیرگیربکس اتومات در مرکز وستینال 


اگر کاری برای گیربکس اتومات خود انجام ندهید، به یک مشکل بسیار جدی تبدیل می شود. گاهی اوقات نشتی یک سرویس کم هزینه است و فقط برای تعویض واشر نشتی یا احتمالاً شلنگ لازم است هزینه کنید . فقط به یاد داشته باشید، از یک مشکل کوچک در گیربکس اتومات  خود غافل نشوید، مگر اینکه به دنبال  مشکل بزرگی باشید.

برای تعمیرگیربکس اتومات خود می توانید روی کمک متخصصین مجموعه وستینال حساب کنید . برای ارتباط با وستینال می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید : 

09128682286


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۳:۴۱ توسط:طالقانی موضوع: نظرات (0)