کاراک کاراک .

کاراک

بهترین مرکز صافکاری خودرو | صافکاری وستینال

صافکاری خودرو مهارتی در تعمیر بدنه خودرو است که همه صافکاران به خوبی قادر به انجام آن نیستند. اگر در اثر تصادف یا هر حادثه‌ای قسمتی از بدنه دچار فرورفتگی شود، برای بازگشت به حالت عادی به صافکار نیاز دارید. یک صافکار حرفه‌ای با بررسی قسمت‌‌های آسیب دیده و تخمین میزان آسیب، نوع صاف کردن را تعیین می‌کند. صافکاری در دو حالت بدون رنگ یا با رنگ انجام می‌شود. به عبارت دیگر می‌توان گفت که صافکاری بیش از این که کار تعمیری یا مکانیکی باشد، یک هنر در زمینه‌ی خودرو است. صافکار با استفاده از وسایل و دستگاه‌ها، هر‌گونه مشکل ایجاد شده روی بدنه خودرو را از بین می‌برد تا بدنه به حالت اولیه بازگردد. یکی از مراکز حرفه ای که خدمات صافکاری ارزنده ای برای انواع خودروها ارائه می دهد ، مرکز لمس جادویی کاراک _ وستینال می باشد . 

 

صافکاری PDR  در مرکز لمس جادویی کاراک _ وستینال

(Paintless Dent Repair) PDRهمان‌طور که از نامش پیداست، نوعی از صافکاری خودرو است که بدون نیاز به رنگ و نقاشی انجام می‌شود. صافکاری PDR فرایند از بین بردن فرورفتگی‌ها و خسارات وارده بر خودرو است. کاربردی‌‌‌ترین روش PDR برای آسیب‌های ناشی از ضربه‌های روی درب، خط و خش، ضربه‌های بزرگی که به رنگ آسیب نزده باشد و قسمت‌های دوبل بدنه است. یک صافکار با تجربه از ضربه زدن دقیق با ابزارهای تخصصی برای ناحیه آسیب دیده، از داخل بدنه خودرو استفاده می‌کند.

صافکار PDR می‌تواند کار را در یک الی سه ساعت انجام دهد. برای افرادی که خسارت‌های جزئی دارند، قرار دادن وسیله خود در یک صافکاری به مدت چند روز واقع بینانه نیست. اکثر فرورفتگی‌ها را می‌توان توسط متخصصین صافکار در مجموعه تخصصی خودروی وستینال تعمیر کرد.

چه قسمت‌هایی از بدنه با صافکاری PDR قابل ترمیم نیستند؟


اکثر قسمت‌های بدنه‌ی خودرو را تا زمانی که آسیب شدیدی ندیده باشند‌، می توان با فرآیند PDR ترمیم کرد، خسارت‌های شدید مانند چپ کردن خودرو را باید با ابزار دستی تعمیر کرد. برخی از بخش‌های بدنه از مواد مختلف ساخته شده‌اند که نمی‌توان آن‌ها را با فرایند صافکاری بدون رنگ ترمیم کرد. این قطعات شامل سپرهای پلاستیکی، گلگیرهای فایبرگلاس، کاپوت‌های فیبر‌کربن هستند. در صورت خرابی صفحات پلاستیکی معمولا آن قسمت باید تعویض شود. وقتی صحبت از مواد شکننده‌تر می‌شود، این مواد در صورت آسیب‌دیدگی ترک می‌خورند یا شکسته می‌شوند و دچار خراشیدگی خواهند شد. در این صورت باید توسط سپر‌سازی تعمیر شود.

تقریباً هر وسیله نقلیه‌ای را می‌توان با PDR تعمیر کرد. صافکارهای ما در مجموعه تخصصی وستینال هرگونه آسیب روی بدنه را تعمیر می‌کنیم. مجموعه ما روی انواع مختلف خودرو از جمله کوپه، سدان، خودروهای اسپرت و خودروهای لوکس (مرسدس بنز و بی ام دبلیو و موارد دیگر) کار انجام می‌دهد. ما عاشق صافکاری خودرو و بازگرداندن آن‌ها به حالت اولیه هستیم.

برای ارتباط با مجموعه وستینال می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید : 

09128682286

 

هزینه صافکاری PDR در مرکز وستینال  چقدر است؟


هزینه صافکاری شما به عواملی همچون میزان خسارت، اندازه ناحیه آسیب دیده و محل آسیب دیده بستگی دارد. در تصادفات شدیدتر به راحتی نمی‌توان به پشت قسمت بدنه دسترسی پیدا کرد. به همین دلیل اگر آسیب بیشتر باشد، زمان و هزینه بیشتری نسبت به یک صافکاری ساده دارد. برای آسیب‌های کوچک از 500 هزار تومان تا 3 میلیون تومان و برای آسیب‌های بزرگتر حدودا 6 تا 20 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید مقدار خسارت وارده روی وسیله نقلیه شما است. طبیعتا هزینه صافکاری سقف خودرو نسبت به یک درب یا گلگیر گران‌تر خواهد بود. صرف نظر از این، تعیین دقیق اجرت صافکاری دشوار است زیرا تصادف‌هایی که رخ می‌دهند هیچوقت شبیه به هم نیستند. از طرفی صافکاری بدون رنگ همیشه ارزان‌تر از صافکاری و نقاشی خواهد بود و در صافکاری PDR ما نیازی به استفاده از بتونه و نقاشی نداریم مسلما هزینه‌ی کمتری نیز پرداخت می‌کنیم.

 


برچسب: صافکاری،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۱:۴۹ توسط:طالقانی موضوع: نظرات (0)