کاراک کاراک .

کاراک

تعمیرات برق خودرو در بهترین تعمیرگاه برق ماشین | کاراک

 

برق ماشین از مهمترین سیستم های یک خودرو می باشد که در صورت خرابی ، در قسمت های متعدد خودرو مشکل ایجاد کرده و خطر آفرین است . به علت حساسیت سیستم برق خودرو ، بهتر است در صورتی که به تعمیرات نیاز پیدا کردید ، در انتخاب تعمیرگاه برق ، دقت زیادی به خرج دهید .

اگر در تهران زندگی می کنید و سیستم برق خودرویتان دچار مشکل شده است ، بهترین انتخابی که می توانید داشته باشید ، تعمیرگاه برق خودرو کاراک  می باشد . برای آنکه با این مرکز بیشتر آشنا شده و از خدمات قابل دریافت در تعمیرگاه کاراک مطلع شوید ، این مطلب را دنبال نمایید .

تعمیرات سیم کشی خودرو در تعمیرگاه کاراک 


در تعمیرگاه کاراک تعمیرات سیم کشی که شامل ترمیم سیم کشی ، تعویض سیم کشی ، تعویض سوکت و یافتن برق دزدی است به صورت تخصصی و با ضمانت نامه کتبی ارائه می‌گردد. از جمله مواقعی که سیمکشی خودرو نیاز به تعمیر دارد زمانیست که خودرو استارت نمی‌خورد.

متاسفانه نصب غیر‌اصولی دزدگیر، سیستم‌های صوتی، گرمکن صندلی، کروز کنترل و … از نوع متفرقه با وصله‌ پینه‌ کردن سیم‌کشی خودرو ، می‌تواند مشکلات برقی فراوانی را ایجاد کند ، خصوصا در خودروهای امروزی که دارای کیلومترها سیم‌کشی و انواع مختلف کنترل یونیت‌ها و سنسورها هستند.

 

 
 
تعمیرات برق انژکتور خودرو 


اگر انژکتور خودرو به درستی کار نکند یا به طور کلی از کار بیفتد، خودرو با مشکل مواجه شده و اصطلاحا ریپ می‌زند که این امر در نهایت منجر به خاموشی خودرو و از حرکت باز ایستادن آن خواهد شد. انژکتور به سیستم سوخت‌رسانی خودرو اطلاق می‌شود که از اهمیت بسیار بالایی برای اتومبیل برخوردار است. در حقیقت در صورت عدم وجود این سیستم، امکان روشن شدن خودرو وجود ندارد. 

نصب زنون در تعمیرگاه برق خودرو کاراک

در مقابل چراغ‌های زرد رنگ قدیم خودرو که لامپ هالوژنی نیز به آن‌ها گفته می‌شود، لامپ زنون وجود دارد. لامپ‌های زنون نسبت به لامپ‌های هالوژنی گرانتر هستند و طول عمر و نور بیشتری نیز دارند. چراغ‌های زنون امروزه در تمام خودروهای لوکس و گران قیمت به کار برده می‌شوند. اما چنانچه خودرویی قدیمی تر و مدل پایین‌تر داشته باشید می‌توانید با مراجعه به یک تعمیرگاه برق خودرو نسبت به نصب چراغ‌های زنون اقدام نمایید.

تعمیرات دینام خودرو در شرق تهران


از آن جایی که دینام خودرو نیازهای برقی خودرو را تأمین می‌کند، وقتی کارایی لازم را نداشته باشد، دستگاه‌­های برقی هم خوب کار نمی‌کنند، در این صورت ممکن است چراغ‌­های جلو و چراغ‌­های روی داشبورد، کم نور یا به شدت پرنور شوند.

برخی از نشانه‌های خرابی دینام خودرو :

  1. استشمام بوی سیم یا لاستیک سوخته
  2. شنیده شدن صدای جیرجیر نشانی بر خرابی دینام
  3. شل بودن، پوسیدگی، خوردگی یا سفت بودن تسمه دینام خودرو
  4. خوابیدن باتری
  5. چراغ­‌های کم­ نور

برای تعمیرات برق اتومبیتان می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در این امر راهنمایی کنند : 

09128079698

02177438544

 

رفع مشکل کار نکردن ماشین در کاراک 


سیستم فن مانع از بالا رفتن دمای موتور خودرو می‌شود و یکی از اجزای اصلی سیستم خنک کننده خودرو می‌باشد. بنابراین در صورتی که سیستم فن با مشکل مواجه شود، دمای موتور بالا رفته و اصطلاحاً خودرو ام وی ام ۵۳۰ جوش می‌آورد.

اجزای سیستم فن شامل سنسور دمای آب، کنترل یونیت فن، رله فن، فیوز فن و موتور فن است. در صورتی که برای هر کدام از قطعات مشکلی پیش بیاید فن خودرو نمی‌تواند به درستی کار کند بنابراین کارایی سیستم خنک کننده پایین می‌آید.

در صورتی که دمای موتور خودرو بهینه نباشد باعث استهلاک ماشین می‌شود و در صورتی که به سرعت به رفع مشکل فن خودرو نپردازید و خودرو به مدت طولانی در دمای بالا کار کند به مرور باعث از کار افتادن موتور خودرو می‌شود

 

تعمیر کولر خودرو در تعمیرگاه کاراک در شرق تهران 


سیستم تهویه مطبوع خودرو از چهار قسمت اصلی تشکیل شده است که شامل کمپرسور، کندانسور، کپسول خشک کننده و اواپراتور است که برای داشتن هوای مطبوع خودرو بایستی هر چهار قسمت با هم کار کنند و در صورت بد کار کردن کولر خودرو و یا کار نکردن آن میتوان علت را در این سه قسمت جویا شد. کمپرسور توسط تسمه ای به موتور ماشین متصل است که در آن گاز مبرد با فشار و دمای بالا فشرده شده و سپس به کندانسور، پمپ می شود.

 کندانسور مانند رادیاتور ماشین باعث از بین بردن گرما می شود ولی در عین حال با خنک کردن گاز مبرد در فشار بالا آن را به مایع تبدیل می کند. کپسول خشک کننده نیز به عنوان منبع ذخیره گاز مبرد و جاذب رطوبت گاز عمل می‌کند. اواپراتور مجموعه‌ای از قطعات است که وظیفه  کاهش گرمای هوای کابین خودرو و جذب رطوبت از هوای داخل کابین است.

 
ممکن است پس از مدتی متوجه شوید که کولر هوای درون خودرو را به خوبی مطبوع نمی‌کند، در این هنگام بایستی گاز کولر را بررسی کنید و در صورت تمام شدن گاز کولر آن را شارژ نمایید. اصولا توصیه بر اینست که هر دو سال یکبار کولر خودرو را سرویس کنید. در صورت سرویس نکردن به موقع کولر خودرو ممکن است در دراز مدت لوله‌های داخلی کولر شکسته شوند و یا قطعات دیگر آن از بین روند. 


برچسب: برق ماشین،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۸:۰۲ توسط:طالقانی موضوع: نظرات (0)