کاراک کاراک .

کاراک

بهترین خدمات صداگیری در بهترین تعمیرگاه تهران | تعمیرگاه مکانیکی وستینال

چه قسمت هایی را می توان صداگیری کرد ؟
در مرکز صداگیری وستینال ، پس از بررسی اتومبیل شما و یافتن منشا صدا ، متخصصین با توجه به آن قسمت اقدام به صداگیری می نمایند. قسمت هایی که قابل صداگیری هستند شامل :

 

صداگیری درب 
درب اتومبیل از قسمت هایی است که بیشتر احتمال تولید صدا را دارد. برای صداگیری درب خودرو قسمت ابتدا درب را باز کرده و از سالم بودن قطعات آن مطمئن می شویم. در صورت عدم مشاهده مشکل در این بخش ، آن را عایق می کنیم. در اکثر موارد تولید صدا از این قسمت به دلیل خرابی قفل ، دستگیر و ششه بالابر می باشد. 

 

صداگیری اتاق خودرو 
چنانچه در حین رانندگی ، صدهای ازار دهنده ای از اتاق خودرو به گوشتان رسید با همکاران ما تماس بگیرید و وقت رزرو کنید. همچنین می توانید از کارشناسی رایگان خودرو بهرمند شوید. همکاران ما پس از یافتن منشا این مشکل هزینه را به شما اعلام می کنند و پس از انجام صداگیری اتاق خودرو ، در صورت رضایت شما از نتیجه کار مبلغ را دریافت می نمایند. صداگیری اتاق خودرو شامل : داشبورد ، شش ستون ، چهار درب ، صندوق عقب و طاقچه و همچنین سقف و سانروف می باشد. 

 

صداگیری داشبورد 
داشبورد ماشین ، دارای قطعات ریز و پلاستیکی بسیار است همچنین برای نسب لوازم جانبی بسیار باز و بسته می شود.  اینها دلایلی هستند که سبب می شوند داشبورد ماشین پر سروصدا ترین قسمت اتومبیل باشد. 

 

صداگیری طاقچه 
طاقچه خودرو ، به دلیل نصب غیراصولی سیستم صوتی ، تکان های شدید بر روی دست انداز ها و... دچار تولید صدا نامطلوب شده و به صداگیری نیاز پیدا می کند.

 

صداگیری سانروف 
سانروف ، پنجره ای است که در سقف اتومبیل تعبیه شده و یکی از آپشن های رفاهی خودرو است که می تواند به مشکل نیز تبدیل شود. در صورت به گوش رسیدن صدا از این قسمت ، به صداگیری وستینال مراجعه کنید تا برای همیشه از شر این صدا خلاص شوید. 

 

صداگیری سقف
سقف اتومبیل ممکن است به دلایل متعددی نظیر ضربه های شدید ، نبساط و انقباض بیش از حد ، نصب غیر اصولی قطعات به صداگیری نیاز پیدا کنید. 

 

 

تلفن تماس : 09128682286


برچسب: صداگیری،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۸:۰۹ توسط:طالقانی موضوع: نظرات (0)