كاراك كاراك .

كاراك

رايج ترين مشكلات كاتاليزور چه هستند ؟ | بهترين تعميرگاه كاتاليزور

مبدل هاي كاتاليزوري در سيستم اگزوز بين موتور و صدا خفه كن قرار دارند و يكي از آخرين خطوط دفاعي در برابر آلودگي هواي خودروها هستند. از اين قطعات براي تبديل آلاينده هايي مانند  اكسيد نيتروژن به گازهاي بي ضرر استفاده مي كنند. در اين مقاله شما را با مشكلات رايج كاتاليزور خودرو و يكي از بهترين تعميرگاه ها براي تعمير اين مشكل آشنا مي كنيم ، تا انتها با ما باشيد . 

 


رايج ترين مشكلات  مبدل كاتاليزوري چيست ؟


مبدل هاي كاتاليزوري اغلب به مدت 10 سال يا بيشتر كار مي كنند، اما ممكن است آلوده شوند يا دچار گرفتگي ، داغ شدن بيش از حد يا آسيب فيزيكي شوند كه منجر به عملكرد ضعيف موتور و در نهايت خاموش شدن آن مي شود.

 


يكي از آلاينده‌هاي مضر گاز سرب است كه مي‌تواند كاتاليزورها را از بين ببرد، يكي ديگر  از آلاينده‌ها مايع خنك‌كننده موتور است كه مي‌تواند به دليل معيوب بودن واشر سر سيلندر و روغن موتور به سيستم احتراق نشت كند. اين مايعات مي توانند مبدل كاتاليزوري را مسدود كنند تا گازهاي خروجي از آن عبور نكنند. موتورهاي اتومبيل مانند ورزشكاران هستند زيرا به اكسيژن زيادي نياز دارند. اگر جريان اگزوز محدود شود، به اين معني است كه هواي كمتري وارد موتور مي شود و عملكرد آن كاهش مي يابد. اگر موتور به كندي پاسخ دهد يا پس از مدتي كار خاموش شود، ممكن است مبدل كاتاليزوري مسدود شده مقصر باشد.

خرابي سنسور اكسيژن مي تواند باعث گرم شدن بيش از حد مبدل كاتاليزوري شود. در بسياري از وسايل نقليه، "اگزوز" در زير وسيله نقليه قرار دارد و  مي تواند توسط زباله هاي جاده يا با عبور از حاشيه آسيب ببيند.

 


تعمير و نگهداري مبدل كاتاليزوري


از جمله علائم خرابي مبدل كاتاليزوري عبارتند از:

  1. عملكرد ضعيف موتور
  2. كاهش شتاب
  3. دود تيره اگزوز
  4. بوي گوگرد يا تخم مرغ فاسد از اگزوز
  5. گرماي بيش از حد زير خودرو


هر زمان كه چنين علائمي را در خودرويتان ديديد به يك تعميرگاه معتبر براي رفع مشكل خودرويتان مراجعه كنيد . پيشنهاد ما با شما تعميرگاه مكانيكي وستينال مي باشد .  تشخيص زمان تعويض مبدل كاتاليزوري شما توسط متخصصين ما با دقت بالا بررسي مي نمايند و در صورت لزوم با قطعات اصلي و داراي ضمانت اصالت كالا تعويض مي گردند.

پيروي از برنامه تعمير و نگهداري توصيه شده وسيله نقليه شما مي تواند به تاخير انداختن اين لحظه تا حد امكان كمك كند ، در صورتي كه  براي كاتاليزور خودرويتان به يك تعميرگاه معتبر نياز داريد ، با مجموعه وستينال تماس حاصل فرماييد : 

09128682286

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۸:۵۵ توسط:طالقاني موضوع: نظرات (0)

تعمير گيربكس اتومات | وستينال بهتربن تعميرگاه گيربكس اتومات

در صورتي كه گيربكس اتومات خودرو شما دچار مشكل و خرابي باشد ، شناخت نشانه هاي خرابي اين قطعه خودرو مي تواند به شما كمك كند تا پيش از خرابي هاي بيشتر اقدام به رفع مشكل بنماييد . در اين مقاله ضمت معرفي نشانه هاي خرابي گيربكس اتومات ، يكي از بهترين تعميرگاه هاي گيربكس اتومات را به شما معرفي مي نماييم . 

 

 

1.صداهاي عجيب و غريب هنگام تعويض دنده


اين شايع ترين علامت فرسودگي گيربكس اتومات است. با جابجايي دنده ها، صداي كوبيدن زيادي را مي شنويد ، كه مي دانيد طبيعي نيست. اين همچنين مي تواند مشكلي در زمانبندي گيربكس اتومات  شما باشد، لازم است مايع  گيربكس خودرويتان را عوض كنيد . 

 

2. جابجايي خشن گيربكس اتومات


زماني كه گيربكس اتوماتيك به دنده جديد تغيير مي كند ، سختي را احساس مي كنيد. بنابراين ، اگر هنگام تعويض دنده گيربكس، لرزش، تكان يا هر حركت غيرطبيعي ديگري احساس كرديد، اين نشانه آن است كه شما يك مشكل اساسي داريد كه بايد به آن توجه كنيد.

 

3.خودرو در دنده درگير نمي شود يا پاسخ نمي دهد


وقتي خودروي خود را به حركت در مي‌آوريد يا    روي دنده عقب مي‌گذاريد، بلافاصله پاسخ مي‌دهد يا تاخير دارد؟ گيربكس ماشين وقتي درايو يا دنده عقب ميزاري اصلا درگير نميشه؟ اينها  هر دو مسائلي هستند كه ممكن است نشانه يك مشكل باشند. اين مورد مي تواند نشان دهنده مشكلي در مايع شما باشد كه خواص محافظتي آن تحليل رفته و غليظ شده است و يك تبادل مايع خوب مي تواند به شما كمك كند.

 

 

مواقع ديگر ممكن است با مشكل سيستم ايسيو  مواجه شويد. گاهي اوقات ريست كردن ايسيو ماشين نيز مي تواند مشكل را حل كند. مي توانيد اين كار را خودتان با جدا كردن باتري به مدت 30 دقيقه انجام دهيد ،  اين كار به ايسيو شما  اجازه تنظيم مجدد را مي دهد. اگر اين كار كمكي نكرد، وقت آن رسيده است كه به يك مكانيك گيربكس اتومات  واجد شرايط اجازه دهيد ماشين شما را بررسي كند.

 


4. نشتي مايع گيربكس


اگر به زير وسيله نقليه خود نگاه كنيد و مايع قرمز رنگي را مشاهده كنيد كه در حال ريزش است ، به احتمال زياد دچار نشتي گيربكس شده ايد. در حالي كه بسيار بعيد است كه نياز به تعويض كل گيربكس خود داشته باشيد، بايد در اسرع وقت آن را تعمير كنيد. در غير اين صورت، آسيب قابل توجهي مي تواند ايجاد شود.

 


تعميرگيربكس اتومات در مركز وستينال 


اگر كاري براي گيربكس اتومات خود انجام ندهيد، به يك مشكل بسيار جدي تبديل مي شود. گاهي اوقات نشتي يك سرويس كم هزينه است و فقط براي تعويض واشر نشتي يا احتمالاً شلنگ لازم است هزينه كنيد . فقط به ياد داشته باشيد، از يك مشكل كوچك در گيربكس اتومات  خود غافل نشويد، مگر اينكه به دنبال  مشكل بزرگي باشيد.

براي تعميرگيربكس اتومات خود مي توانيد روي كمك متخصصين مجموعه وستينال حساب كنيد . براي ارتباط با وستينال مي توانيد با شماره زير تماس حاصل فرماييد : 

09128682286


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۳:۴۱ توسط:طالقاني موضوع: نظرات (0)

تعميرات برق خودرو در بهترين تعميرگاه برق ماشين | كاراك

 

برق ماشين از مهمترين سيستم هاي يك خودرو مي باشد كه در صورت خرابي ، در قسمت هاي متعدد خودرو مشكل ايجاد كرده و خطر آفرين است . به علت حساسيت سيستم برق خودرو ، بهتر است در صورتي كه به تعميرات نياز پيدا كرديد ، در انتخاب تعميرگاه برق ، دقت زيادي به خرج دهيد .

اگر در تهران زندگي مي كنيد و سيستم برق خودرويتان دچار مشكل شده است ، بهترين انتخابي كه مي توانيد داشته باشيد ، تعميرگاه برق خودرو كاراك  مي باشد . براي آنكه با اين مركز بيشتر آشنا شده و از خدمات قابل دريافت در تعميرگاه كاراك مطلع شويد ، اين مطلب را دنبال نماييد .

تعميرات سيم كشي خودرو در تعميرگاه كاراك 


در تعميرگاه كاراك تعميرات سيم كشي كه شامل ترميم سيم كشي ، تعويض سيم كشي ، تعويض سوكت و يافتن برق دزدي است به صورت تخصصي و با ضمانت نامه كتبي ارائه مي‌گردد. از جمله مواقعي كه سيمكشي خودرو نياز به تعمير دارد زمانيست كه خودرو استارت نمي‌خورد.

متاسفانه نصب غير‌اصولي دزدگير، سيستم‌هاي صوتي، گرمكن صندلي، كروز كنترل و … از نوع متفرقه با وصله‌ پينه‌ كردن سيم‌كشي خودرو ، مي‌تواند مشكلات برقي فراواني را ايجاد كند ، خصوصا در خودروهاي امروزي كه داراي كيلومترها سيم‌كشي و انواع مختلف كنترل يونيت‌ها و سنسورها هستند.

 

 
 
تعميرات برق انژكتور خودرو 


اگر انژكتور خودرو به درستي كار نكند يا به طور كلي از كار بيفتد، خودرو با مشكل مواجه شده و اصطلاحا ريپ مي‌زند كه اين امر در نهايت منجر به خاموشي خودرو و از حركت باز ايستادن آن خواهد شد. انژكتور به سيستم سوخت‌رساني خودرو اطلاق مي‌شود كه از اهميت بسيار بالايي براي اتومبيل برخوردار است. در حقيقت در صورت عدم وجود اين سيستم، امكان روشن شدن خودرو وجود ندارد. 

نصب زنون در تعميرگاه برق خودرو كاراك

در مقابل چراغ‌هاي زرد رنگ قديم خودرو كه لامپ هالوژني نيز به آن‌ها گفته مي‌شود، لامپ زنون وجود دارد. لامپ‌هاي زنون نسبت به لامپ‌هاي هالوژني گرانتر هستند و طول عمر و نور بيشتري نيز دارند. چراغ‌هاي زنون امروزه در تمام خودروهاي لوكس و گران قيمت به كار برده مي‌شوند. اما چنانچه خودرويي قديمي تر و مدل پايين‌تر داشته باشيد مي‌توانيد با مراجعه به يك تعميرگاه برق خودرو نسبت به نصب چراغ‌هاي زنون اقدام نماييد.

تعميرات دينام خودرو در شرق تهران


از آن جايي كه دينام خودرو نيازهاي برقي خودرو را تأمين مي‌كند، وقتي كارايي لازم را نداشته باشد، دستگاه‌­هاي برقي هم خوب كار نمي‌كنند، در اين صورت ممكن است چراغ‌­هاي جلو و چراغ‌­هاي روي داشبورد، كم نور يا به شدت پرنور شوند.

برخي از نشانه‌هاي خرابي دينام خودرو :

  1. استشمام بوي سيم يا لاستيك سوخته
  2. شنيده شدن صداي جيرجير نشاني بر خرابي دينام
  3. شل بودن، پوسيدگي، خوردگي يا سفت بودن تسمه دينام خودرو
  4. خوابيدن باتري
  5. چراغ­‌هاي كم­ نور

براي تعميرات برق اتومبيتان مي توانيد با شماره هاي زير تماس بگيريد تا همكاران ما شما را در اين امر راهنمايي كنند : 

09128079698

02177438544

 

رفع مشكل كار نكردن ماشين در كاراك 


سيستم فن مانع از بالا رفتن دماي موتور خودرو مي‌شود و يكي از اجزاي اصلي سيستم خنك كننده خودرو مي‌باشد. بنابراين در صورتي كه سيستم فن با مشكل مواجه شود، دماي موتور بالا رفته و اصطلاحاً خودرو ام وي ام ۵۳۰ جوش مي‌آورد.

اجزاي سيستم فن شامل سنسور دماي آب، كنترل يونيت فن، رله فن، فيوز فن و موتور فن است. در صورتي كه براي هر كدام از قطعات مشكلي پيش بيايد فن خودرو نمي‌تواند به درستي كار كند بنابراين كارايي سيستم خنك كننده پايين مي‌آيد.

در صورتي كه دماي موتور خودرو بهينه نباشد باعث استهلاك ماشين مي‌شود و در صورتي كه به سرعت به رفع مشكل فن خودرو نپردازيد و خودرو به مدت طولاني در دماي بالا كار كند به مرور باعث از كار افتادن موتور خودرو مي‌شود

 

تعمير كولر خودرو در تعميرگاه كاراك در شرق تهران 


سيستم تهويه مطبوع خودرو از چهار قسمت اصلي تشكيل شده است كه شامل كمپرسور، كندانسور، كپسول خشك كننده و اواپراتور است كه براي داشتن هواي مطبوع خودرو بايستي هر چهار قسمت با هم كار كنند و در صورت بد كار كردن كولر خودرو و يا كار نكردن آن ميتوان علت را در اين سه قسمت جويا شد. كمپرسور توسط تسمه اي به موتور ماشين متصل است كه در آن گاز مبرد با فشار و دماي بالا فشرده شده و سپس به كندانسور، پمپ مي شود.

 كندانسور مانند رادياتور ماشين باعث از بين بردن گرما مي شود ولي در عين حال با خنك كردن گاز مبرد در فشار بالا آن را به مايع تبديل مي كند. كپسول خشك كننده نيز به عنوان منبع ذخيره گاز مبرد و جاذب رطوبت گاز عمل مي‌كند. اواپراتور مجموعه‌اي از قطعات است كه وظيفه  كاهش گرماي هواي كابين خودرو و جذب رطوبت از هواي داخل كابين است.

 
ممكن است پس از مدتي متوجه شويد كه كولر هواي درون خودرو را به خوبي مطبوع نمي‌كند، در اين هنگام بايستي گاز كولر را بررسي كنيد و در صورت تمام شدن گاز كولر آن را شارژ نماييد. اصولا توصيه بر اينست كه هر دو سال يكبار كولر خودرو را سرويس كنيد. در صورت سرويس نكردن به موقع كولر خودرو ممكن است در دراز مدت لوله‌هاي داخلي كولر شكسته شوند و يا قطعات ديگر آن از بين روند. 


برچسب: برق ماشين،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۸:۰۲ توسط:طالقاني موضوع: نظرات (0)

بهترين مركز صافكاري خودرو | صافكاري وستينال

صافكاري خودرو مهارتي در تعمير بدنه خودرو است كه همه صافكاران به خوبي قادر به انجام آن نيستند. اگر در اثر تصادف يا هر حادثه‌اي قسمتي از بدنه دچار فرورفتگي شود، براي بازگشت به حالت عادي به صافكار نياز داريد. يك صافكار حرفه‌اي با بررسي قسمت‌‌هاي آسيب ديده و تخمين ميزان آسيب، نوع صاف كردن را تعيين مي‌كند. صافكاري در دو حالت بدون رنگ يا با رنگ انجام مي‌شود. به عبارت ديگر مي‌توان گفت كه صافكاري بيش از اين كه كار تعميري يا مكانيكي باشد، يك هنر در زمينه‌ي خودرو است. صافكار با استفاده از وسايل و دستگاه‌ها، هر‌گونه مشكل ايجاد شده روي بدنه خودرو را از بين مي‌برد تا بدنه به حالت اوليه بازگردد. يكي از مراكز حرفه اي كه خدمات صافكاري ارزنده اي براي انواع خودروها ارائه مي دهد ، مركز لمس جادويي كاراك _ وستينال مي باشد . 

 

صافكاري PDR  در مركز لمس جادويي كاراك _ وستينال

(Paintless Dent Repair) PDRهمان‌طور كه از نامش پيداست، نوعي از صافكاري خودرو است كه بدون نياز به رنگ و نقاشي انجام مي‌شود. صافكاري PDR فرايند از بين بردن فرورفتگي‌ها و خسارات وارده بر خودرو است. كاربردي‌‌‌ترين روش PDR براي آسيب‌هاي ناشي از ضربه‌هاي روي درب، خط و خش، ضربه‌هاي بزرگي كه به رنگ آسيب نزده باشد و قسمت‌هاي دوبل بدنه است. يك صافكار با تجربه از ضربه زدن دقيق با ابزارهاي تخصصي براي ناحيه آسيب ديده، از داخل بدنه خودرو استفاده مي‌كند.

صافكار PDR مي‌تواند كار را در يك الي سه ساعت انجام دهد. براي افرادي كه خسارت‌هاي جزئي دارند، قرار دادن وسيله خود در يك صافكاري به مدت چند روز واقع بينانه نيست. اكثر فرورفتگي‌ها را مي‌توان توسط متخصصين صافكار در مجموعه تخصصي خودروي وستينال تعمير كرد.

چه قسمت‌هايي از بدنه با صافكاري PDR قابل ترميم نيستند؟


اكثر قسمت‌هاي بدنه‌ي خودرو را تا زماني كه آسيب شديدي نديده باشند‌، مي توان با فرآيند PDR ترميم كرد، خسارت‌هاي شديد مانند چپ كردن خودرو را بايد با ابزار دستي تعمير كرد. برخي از بخش‌هاي بدنه از مواد مختلف ساخته شده‌اند كه نمي‌توان آن‌ها را با فرايند صافكاري بدون رنگ ترميم كرد. اين قطعات شامل سپرهاي پلاستيكي، گلگيرهاي فايبرگلاس، كاپوت‌هاي فيبر‌كربن هستند. در صورت خرابي صفحات پلاستيكي معمولا آن قسمت بايد تعويض شود. وقتي صحبت از مواد شكننده‌تر مي‌شود، اين مواد در صورت آسيب‌ديدگي ترك مي‌خورند يا شكسته مي‌شوند و دچار خراشيدگي خواهند شد. در اين صورت بايد توسط سپر‌سازي تعمير شود.

تقريباً هر وسيله نقليه‌اي را مي‌توان با PDR تعمير كرد. صافكارهاي ما در مجموعه تخصصي وستينال هرگونه آسيب روي بدنه را تعمير مي‌كنيم. مجموعه ما روي انواع مختلف خودرو از جمله كوپه، سدان، خودروهاي اسپرت و خودروهاي لوكس (مرسدس بنز و بي ام دبليو و موارد ديگر) كار انجام مي‌دهد. ما عاشق صافكاري خودرو و بازگرداندن آن‌ها به حالت اوليه هستيم.

براي ارتباط با مجموعه وستينال مي توانيد با شماره زير تماس حاصل فرماييد : 

09128682286

 

هزينه صافكاري PDR در مركز وستينال  چقدر است؟


هزينه صافكاري شما به عواملي همچون ميزان خسارت، اندازه ناحيه آسيب ديده و محل آسيب ديده بستگي دارد. در تصادفات شديدتر به راحتي نمي‌توان به پشت قسمت بدنه دسترسي پيدا كرد. به همين دليل اگر آسيب بيشتر باشد، زمان و هزينه بيشتري نسبت به يك صافكاري ساده دارد. براي آسيب‌هاي كوچك از 500 هزار تومان تا 3 ميليون تومان و براي آسيب‌هاي بزرگتر حدودا 6 تا 20 ميليون تومان هزينه در بر خواهد داشت.

نكته ديگري كه بايد به آن توجه كنيد مقدار خسارت وارده روي وسيله نقليه شما است. طبيعتا هزينه صافكاري سقف خودرو نسبت به يك درب يا گلگير گران‌تر خواهد بود. صرف نظر از اين، تعيين دقيق اجرت صافكاري دشوار است زيرا تصادف‌هايي كه رخ مي‌دهند هيچوقت شبيه به هم نيستند. از طرفي صافكاري بدون رنگ هميشه ارزان‌تر از صافكاري و نقاشي خواهد بود و در صافكاري PDR ما نيازي به استفاده از بتونه و نقاشي نداريم مسلما هزينه‌ي كمتري نيز پرداخت مي‌كنيم.

 


برچسب: صافكاري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۱:۴۹ توسط:طالقاني موضوع: نظرات (0)

بهترين خدمات صداگيري در بهترين تعميرگاه تهران | تعميرگاه مكانيكي وستينال

چه قسمت هايي را مي توان صداگيري كرد ؟
در مركز صداگيري وستينال ، پس از بررسي اتومبيل شما و يافتن منشا صدا ، متخصصين با توجه به آن قسمت اقدام به صداگيري مي نمايند. قسمت هايي كه قابل صداگيري هستند شامل :

 

صداگيري درب 
درب اتومبيل از قسمت هايي است كه بيشتر احتمال توليد صدا را دارد. براي صداگيري درب خودرو قسمت ابتدا درب را باز كرده و از سالم بودن قطعات آن مطمئن مي شويم. در صورت عدم مشاهده مشكل در اين بخش ، آن را عايق مي كنيم. در اكثر موارد توليد صدا از اين قسمت به دليل خرابي قفل ، دستگير و ششه بالابر مي باشد. 

 

صداگيري اتاق خودرو 
چنانچه در حين رانندگي ، صدهاي ازار دهنده اي از اتاق خودرو به گوشتان رسيد با همكاران ما تماس بگيريد و وقت رزرو كنيد. همچنين مي توانيد از كارشناسي رايگان خودرو بهرمند شويد. همكاران ما پس از يافتن منشا اين مشكل هزينه را به شما اعلام مي كنند و پس از انجام صداگيري اتاق خودرو ، در صورت رضايت شما از نتيجه كار مبلغ را دريافت مي نمايند. صداگيري اتاق خودرو شامل : داشبورد ، شش ستون ، چهار درب ، صندوق عقب و طاقچه و همچنين سقف و سانروف مي باشد. 

 

صداگيري داشبورد 
داشبورد ماشين ، داراي قطعات ريز و پلاستيكي بسيار است همچنين براي نسب لوازم جانبي بسيار باز و بسته مي شود.  اينها دلايلي هستند كه سبب مي شوند داشبورد ماشين پر سروصدا ترين قسمت اتومبيل باشد. 

 

صداگيري طاقچه 
طاقچه خودرو ، به دليل نصب غيراصولي سيستم صوتي ، تكان هاي شديد بر روي دست انداز ها و... دچار توليد صدا نامطلوب شده و به صداگيري نياز پيدا مي كند.

 

صداگيري سانروف 
سانروف ، پنجره اي است كه در سقف اتومبيل تعبيه شده و يكي از آپشن هاي رفاهي خودرو است كه مي تواند به مشكل نيز تبديل شود. در صورت به گوش رسيدن صدا از اين قسمت ، به صداگيري وستينال مراجعه كنيد تا براي هميشه از شر اين صدا خلاص شويد. 

 

صداگيري سقف
سقف اتومبيل ممكن است به دلايل متعددي نظير ضربه هاي شديد ، نبساط و انقباض بيش از حد ، نصب غير اصولي قطعات به صداگيري نياز پيدا كنيد. 

 

 

تلفن تماس : 09128682286


برچسب: صداگيري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۸:۰۹ توسط:طالقاني موضوع: نظرات (0)